Isnin, 13 Oktober 2008

eksiden dkt simpang smk kamil

13 oktober/isnin,

malam td kira2 jam 9.15-9.20 malam aku kuar p.puteh jap minum2 dgn kwn2.....

sampai dkt petronas jln jem giler....ntah apa y ada kat dpn tu....

aku pong dgn semangat ingin tahu terus parking kete tepi jln tgk kot2 ada y menarik....

rupa2nya ada eksiden......kesian bdk pompuan kena langgar dgn kete....masih panas2 lg...

aku berdoa agar bdk pompuan tu selamat....tp bila tgk kedaan bdk tu, sungguh ngeri....

aku tgk bdk tu tgh bertarung dgn maut....ambulan tak sampai lg....

dgr org dok ajar mengucap....kepala pecah, muka penuh dgn darah....

tubuh dah kaku taula samada koma or ape....darah penuh atas jln....

memang dasyat eksiden malam td.....org kg ramai giler.....penuh atas jln, huh....takut2....

apa2 pun aku berdoa agar bdk pompuan tu selamat dan untuk ahli keluarga bdk pompuan tu

"bersabarlah"........amin,

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

owh yeke???
hbs tu mcm mane skrg?
ade ape2 berita x?